Samanthas reaktioner idag:

Ett flygande löv, HJÄLP!*skutt upp i luften*
EN STEN! *gå på sidan och glo*
Gaaaah en röd brevlåda spring för livet! *travar fort och glor*
En stor skramlande, gnisslande, knarrande traktor,
åker bakom oss, framför oss, förbi oss *ingen reaktion*

Har jag någon gång påstått att hon är normal? Tar tillbaka det isånnafall ;) 
Hon hade även en lite sån här dag: Jag är bäst, jag är bossen, du bestämmer inte över mig.
Men dom tankarna fick hon docks släppa.. 
Vi skulle klättra och det tyckte hon var väldigt jobbigt. 
Så efter 2:a klättringen så börjar hon gå/skutta/trippa/hoppa ner för backen istället för att gå lugnt upp för den.
Men det var ju bara synd för henne för jag hade egentligen bara tänkt ta 3ggr i backen, 
men nu blev det 5ggr bara för att hon krånglade 2. Men jag visade ju att jag bestämde i slutändan så ;) 
Annars var hon jätteduktig min fina pålle!

Efter ridturen släpper jag ut henne en kort stund med fleecetäcke, men vet ni vad hon gör då?
Rullar sig och lyckas få av fleecetäcket så det hänger runt halsen..
Lerig blev hon och jag sur efter att ha ryktat henne i 1h :( 
Innan vi åkte när vi tog in alla hästarna hittade vi även ett sår på Wille, 
så då fick vi tvätta det m.m och därför kom jag nyss hem..
Cyklade/gick hemifrån halv 2 och var hemma lite innan halv åtta, lång dag! 




Kommentarer
Postat av: Fredrika

SV: jag? mobba nickelback? det har du nog drömt... (aa) jag tar tillbaka om din musiksmak<33333333333333

2012-03-02 @ 21:35:09
URL: http://faallenangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0