Ska nog hålla tyst om mitt flyt i fortsättningen..

Kanske inte skulle ha skrytit om mitt flyt tidigare..
När jag kom till stallet så gick allt bra först, 
men sen börjar jag av okänd anledning blöda på fingret, go panic typ.(blod är typ det värsta jag vet)
Jag ville ju ut och rida så fort som möjligt men nu var jag ju tvungen att rota fram plåster 
ur första hjälpen väskan och det fort så jag slapp se blodet ;) 
Sedan så red jag&Samantha ut en sväng med Fredrika&Billy.
Blev bara skritt då det var lite halt och väldigt hårt, men var mysigt ändå, 
fram till att det började snö/regna.... Samantha hade inget ländtäcke så hon blev blöt, 
fast torkade ganska snabbt.
Gjorde klart i stallet sen och då var det dags att cykla hem(var hurtig och cyklade upp idag också) 
stod och valde mellan regnbyxor och typ thermobyxor, tog thermobyxor för jag tänkte att det faktiskt
snöade och då är ju thermobyxor bra... Men efter 5min började dom läcka in -.- 
+ att jag blev jätteblöt i luggen och ansiktet för där kom snön in trots luvan.. 
Inte lika mycket flyt på fritiden som i skolan kanske. 


Ge mig sommar&sol istället för det här skitvädret! 



Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

ball bild :D

2012-01-19 @ 18:45:30
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0