Hmm, skillnad på oss?


På ridskolan-2009

Haha detta var när jag hämtade Samantha i hagen för att göra dressyrprovet för märke 1, 
om ni undrar gick det skit ;) 
Fick precis godkänt HAHA. Samantha ville inte göra som jag ville, hon 
försökte smita iväg hela tiden och ville inte börja trava osv..
Skulle nog gått ganska mycket bättre om vi gjorde det idag ;)
Man kanske inte ser så stor skillnad på Samantha på bilderna, men på bilden ovan 
trivdes hon fortfarande någorlunda på ridskolan, det var under 2010 som hon tröttnade och då 
tycker jag faktiskt hon såg ganska olycklig ut. 
Nu är hon alltid pigg&glad, ögonen lyser av livslust, pälsen blänker och hon 
är lite kaxig och har mycket mer attityd än vad hon hade på ridskolan! :)

Såhär såg Samantha ut sommaren 2010 när jag var och hämtade veterinärsintyget: 


Jag tycker då inte hon ser så lycklig ut på ögonen.. 
Om ni skulle sett henne då och se henne nu, då skulle ni garanterat se skillnaden i hennes ögon!

Nu:


Mycket vaknare och piggare blick!


Kommentarer
Postat av: Lina Jonsson

Sv: varsågod och tack, allt bra med dig ? :D

2012-01-05 @ 19:08:29
URL: http://ryttareochhast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0