Planer!

Har lite planer på att sälja några av mina hästsaker jag samlat på mig som jag inte använder.
Har bl.a ett hoppspö, lindor och sånna där smågrejer som jag aldrig använder. Har även gamla hjälmar, en väst, sadelgjordar och gamla ridstövlar+ridskor kvar tror jag?
Ska rensa ur mina skåp i stallet och se vad jag hittar!
Vill ju nämligen köpa ridstövlar nu men ska nog köpa begagnade först då jag 
är nästan 100% säker på att jag kommer lyckas förstöra ridstövlarna på några månader.. 
Så ska helt enkelt se om jag kan ta hand om ett par ridstövlar innan jag vill ha helt nya isånnafall ;)
Någon mer än jag som är asbra på att förstöra ridskor/stövlar?
Blir nog dock först till helgen som jag rensar skåpen om jag inte hinner någon gång i veckan :) 
Kan ju faktiskt vara praktiskt att göra sig av med lite skit istället för att det bara liggeroch skräpar..


Puss säger Samantha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0