Bra Viktoria, bra...

Jajjamän, idag har jag kanske varit lite otursförföljd ;)
Dagen började med att jag bestämde mig för att ta mina klackskor med 10cm klack.. 
Kommer kl 8 till bildlektionen där man möts av "idag ska ni gå ut och fota!". 
Detta resulterade i 1h 30mins promenad i klackskor.. Vilket resulterade i 
blåsor på fötterna och jävligt ont.

Vi kom även 20min försent till nästa lektion då och vad möts man av då?
Jo oförberett tyska prov, jippe!
Sen klarade jag iaf resten av skoldagen utan något mer. 
Åkte till stallet vid 4 och då börjar det med att man får trampa genom 
lera med låga ridskor för att hämta Samantha. 
Efter det gick det iaf bra och ridturen gick super! 
Det enda mer som hände var att jag tampade min mobil på stengolvet i stallet, den överlevde.. 
Vet inte vad den där mobilen är gjord av, har tappat den 2ggr på raken i asfalten utan att den 
gick sönder ett piss. 


Japp, that's my day! 


Kommentarer
Postat av: Fredrika

Haha, älskar bilden! Du ser ut som ba "ehh nej du får inget :sss" med hhahahahaha ;)

2012-02-29 @ 21:04:35
URL: http://faallenangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0