The day!

Hej igen :)
Har fortfarande inte pluggat sådär jättemycket men slänger in ett inlägg iaf ;)
Var uppe hos hästen(Samantha) en sväng, hade insläpp så! 
Men blev bara rykt och lite trick i boxen idag :)
Hon brukar få två vila dagar på vintern och ska nog ha det just nu iaf, 
är ganska mycket i skolan nu.. 
Hade tyskaprov idag, imorgon är det HK-prov, på fredag matteprov, 
nästa vecka teknikprov(som jag verkligen inte kan ett piss till) och efter det musikprov(som jag kan ännu mindre till).
Sedan är jag ju med i luciakören och till nästa tisdag ska jag kunna alla låtar utan till..
Genrep i kyrkan blir det på onsdag nästa vecka så då hinner jag inte heller rida :( 
Så Samantha kommer kanske få ta det lite lugnare fram över, men när snön kommer då jäklar!

Kommer strax en presentaion för er som undrar vem jag är ;)


Eyes... ;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0