Figured out the problem..

Samantha var lite knäpp när jag red idag,
skötte sig jättebra i början men sen skulle hon börja krångla så då fick hon
bara skritta på en volt och jobbas sen. Men tror jag vet varför hon håller på nu iaf, 
för när jag rider med Fredrika och Manthas lilla pojkvän Billy sköter hon sig kanon men när jag rider 
ensam blev hon dum. Så tror allså hon inte vill ridas utan sin kille längre, förút älskade hon att ridas själv
men det kanske hon inte gör längre.. Aja vi får jobba vidare på det, måste ändå kunna rida henne själv ibland!
Gick ändå hyfsat iaf :)

Nu har jag fixat så att någon tar hand om Samantha över nyår då jag åker till min släkt i Finland då. 
Egentligen hatar jag att lämna över ansvaret för henne till någon annan men jag behöver ändå en liten paus ibland..
Fast kommer typ oroa ihjäl mig ändå, ska tvinga Fredrika att skicka en bild på henne varje dag ;)

Såhär såg min sötis ut före dagens ridpass!


Kommentarer
Postat av: Nelly

Ridskolehästar vägrar ju typ att gå själva, hon kanske har fått tillbaka lite sådana fasoner ?

2011-12-20 @ 21:39:51
URL: http://litenponniii.blogg.se/
Postat av: Anonym

vem tar hand om den?

2011-12-20 @ 21:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0