Dagens ridpass

Samantha var jätteduktig idag! :)
Tyckte hon kändes lite stel så då red jag igenom henne i skritt först i ca 30min, 
gjorde skänkelvikningar, ställde henne, massor med halvhalter, ryggningar och 
även lite öppna. 
Hon lyssnade kanon och lydde minsta lilla vink!
Allt funkade verkligen på henne idag, röst, säte och skänkel, hon lyssnade på allt :) 
Halvhalterna satt asbra och hon blev jättemjuk i munnen och började själv 
söka sig ner i form. 
Så jag är väldigt nöjd med henne idag, hon lyssnade även kanon när vi började trava 
och då körde jag några övergångar för att få igång bakdelen ordentligt. 
Man får passa på för det är inte varje dag hon är så samarbetsvillig! ;)



Kommentarer
Postat av: Minna

Min lilla koskit<3

2012-03-20 @ 22:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0