Underbart bra dag i stallet!

Åh gud vilken härlig dag i stallet säger jag bara!
Ingen stor grej direkt fast det var oerhört kul för mig, framsteg för mig&Samantha iaf :) 
Hon brukar alltid "bråka" före ridturen, inte stå stilla i boxen och reta mig på alla möjliga sätt,
men idag bestämde jag mig för att hon inte fick hålla på så. 
Så ställde mig ivägen för henne varje gång hon försökte gå och efter bara ca 30sek gav hon 
sig och stod sedan stilla resten av tiden, räckte att jag sa prroo om hon tänkte röra sig :)
Hon surade inte heller som hon kan göra ibland, vilket bevisade att det bara är fjanterier alltihop. 
Men det gjorde hela min dag iaf :')
Sedan tog vi en ridtur i repgrimma, första gången på länge!
Hon var jätteduktig då med även fast vi galopperade som vi inte gjort sen i tisdags(?). 
Sjukt pigg har hon ju varit det senaste, men idag tog hon det ganska lugnt och hon lyssnade kanonbra 
vilket hon brukar göra i repgrimma faktiskt! Galopperade ganska mycket idag så hon fick springa av sig. 
Hon var jätteglad hela tiden också så jag kunde bara sitta och le och berömma henne! :)



Samantha idag före ridturen, min vackraste!♥

Kommentarer
Postat av: Minna

Min vackraste<3

2012-02-10 @ 20:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0