Skippar GHS i år..

Jepp, som rubriken säger!
Har varit på Göteborg Horse show 2år i rad nu men detta året har jag bestämt mig för att inte åka.
Jag har faktiskt inget intresse av att se showen i år, eller ja visst klart det är jättekul 
men är inget som är nödvändigt så sett. 
Så om jag skulle åkt skulle jag bara gått på mässan, 
men jag kände att det inte är något i hästväg jag behöver just nu. 
Har massa fina schabrak, 3 bra träns som jag använder, extra grejer till tränsen, 
benskydd har jag nyss köpt nya osv. 
Det enda jag vill ha är ridstövlar men det är ju lika dyrt/billigt på horseshow som 
i en butik ;) 
Så blir ingen horseshow i år helt enkelt! 


Förra årets inköp: 
Grimma med ludd och silvriga hästar
Mörkblåa och ljusrosa lindor
Mörkblått schabrak med vit&röd passpoal
Flätade tyglar
Dressyrspö 

Alla inköpen har funkat super förutom schabrak som är ganska urtvättat nu, 
men det är fortfarande ganska snyggt iaf ;)

Kommentarer
Postat av: Linnéa Hagström

Då blir det nog roligare nästa gång du ska dit! :D Man behöver ju inte åka varenda år..:)

2012-02-02 @ 13:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0