Min häst är knäpp.

Idag ändrade sig Samantha från bockning till stegring!
Tror min knäppis häst är inne i en testperiod ;) 
Jag hade nästan ridit klart, vi tränade lite trav-kondition idag och det gick kanon.
Sedan mötte vi Billy&Fredrika som var påväg hem, då gick Samantha förbi snällt som alltid(för 1år sedan krånglade hon dock lite med det) men när vi gått förbi kom hon på "vafan jag vill också hem!" och hon stegrar sig,
inte lite högt heller. Men jag satt kvar! Snopet för min lilla kaxiga häst, röt till på henne för så får hon
absolut inte göra. Då gick hon sen iaf och vi kunde avsluta passet på ett bra sätt :) 
Lite kul att hon orkar hålla på och göra bus ändå, det hade hon aldrig orkat eller ens kännt för 
när jag fick henne! 


Älskade knäppis♥

Kommentarer
Postat av: Maja

haha knas samantha :-P <3

2012-02-24 @ 07:14:12
URL: http://trwh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0