Dagens ridpass

Idag tog jag&Samantha en barbacka tur!
Jag kände verkligen för att rida barbacka då vädret inte kunde blivit bättre, 
solen sken och det var ca 8 grader varmt, våren är påväg gott folk♥
Blev mycket trav idag och sitsträning för mig. Samantha är alltid så himla duktig 
när jag rider barbacka, hon förstår att hon måste gå lite långsammare så att det blir lättare för mig att 
hänga med. Dock har jag verkligen blivit bättre på att sitta ner i traven nu, 
jag skumpar inget med rumpan längre, har en riktigt bra takt nu och känner att jag hänger med i hennes 
rörelser. Måste jobba på att låren ska vara stilla också bara.. 
Jag är iaf jättenöjd med Samantha idag, trots att vi mötte 3 hästar hon kände som alla gick hem mot 
stallet medans vi fortsatte. 
Hon hade riktig gó trav också och var glad&samarbetsvillig! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0