12 - 15 saker som ni kanske inte visste om mig

15?!! Herregud, det här kan ta ett tag att skriva.. Kommer antagligen skriva något jag redan skrivit andra gånger också..
(detta är tidsinställt
och om jag inte bloggar mer under dagen är det för att 
min dator dött och jag ev. inte kan ladda den om en ny laddare inte dyker upp..)

1. Jag har ett ovanligt ganska stort födelsemärke i huvudet(hårbotten)
2. Har opererat in rör i öronen när jag var liten
2. Har lätt för att svimma
3. Hatar blod&sjukhus&lukten av sjukhus(en anledning till att jag svimmar lätt)
4. Bröt handleden för 2år sedan(kanske jag inte nämnt på denna bloggen?)
5. Har fortfarande mycket problem med handleden
6. Ramlade av en annan häst för typ ett halvår sedan och blev trampad på handen=sjukhus
7. Ibland är jag jätteblyg, men ibland säger jag allt jag tycker&pratar jättemycket
8. Jag kan droga en och samma låt i veckor/m?ånader/år om jag verkligen gillar den
9. När jag var liten&sur la jag alltid armarna i kors och sa" Nu är ia tur"= Nu är Viktoria sur, kallades ia ibland. 
10. Bet min storasyster i axeln när jag var liten(var en ganska ond unge mahah)
11. Har väldigt mycket humörsvängningar...
12. Ramlade av en ridskolehäst på "galoppbanan" och fint ont i hela jävla kroppen, kunde knappt böja mig ner på en vecka -.-
13. Förut åt jag alltid naturellhamburgare på Mc Donalds, först nu har jag lärt mig att äta den som hör till Happy Meal, cheeseburgare kommer jag aldrig testa och förmodligen ingen annan hamburgare heller..
14. Har aldrig druckit mjölk, kommer aldrig att göra, Oboy går bra, men inte mjölk, inte fil, inte yoghurt, inget sånt.
15. Är ganska lättlurad och tror på sånt folk säger ofta även om dom säger "jag skojade bara" 



Kommentarer
Postat av: Emma

Du var en mycket ond unge :P ;)

2012-04-11 @ 19:59:16
URL: http://inneiminhjarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0