Nu börjar vi snacka!


Idag var det
mycket bättre väder!
Fortfarande ingen snö dock :( Men solen sken iaf. 
Så jag&Mantha tog oss en ridtur, självklart var hon jättepigg och asfjantig men 
det gick bra ändå ;) Men när hon är såhär jättepigg och bara vill springa på 
så blir hon alltid jättesvettig.. Fast skrittade av extra länge sen då så att hon fick torka :)
Hatar att rykta när hästarna är svettiga, för det går ju typ inte haha..

Dessa rundor red jag idag:
Säger kanske inte er så mycket men, största delen av denna lila sträcka är 
Charlierundan, sen red jag Grebban+en stig på en annan runda :)
Kanske ska lägga upp bilder på några rundor någon dag?


//Viktoria

Kommentarer
Postat av: Ida

sv: hejhej:) tack!



aa jag rider på TBR, jaha okej:) ser att hon har det riktigt bra hos dig:D

2011-12-04 @ 19:57:07
URL: http://ponniiigirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0