DÖD

Är helt slut efter en hel dag i Göteborg...
Gick upp kvart över 5 :(
Sedan blev det sjukhuset, där handkirurgen skulle kolla och undersöka min hand. 
Troligtvis är det en nerv som ligger i kläm, så ska tillbaks dit igen för att göra en 
neurografi(?) och sedan om det är så att en nerv är i kläm blir det operation..
Och då blir det gips 2veckor, och sedan får jag inte böja handleden och inte rida på 4veckor.. 
På ett sätt vill jag ju inte opereras fast vill ju bli av med smärtan också. 
Fast om dom inte hittar något fel så får jag leva med det -.-
Fick även i uppgift att träna handleden varje kväll ska göra 2st övningar 200ggr sammanlagt med handleden..
Och ha en skena på natten..

Blev inte bara sjukhuset i Göteborg heller, shoppade lite och gick på Jul på Liseberg :D
Mycket roligare! Köpte en klänning och en kofta/tröja, kanske kommer bild senare eller imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0