Utmanad

Blev utmanad av: www.litenponniii.blogg.se

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Bodde i en ännu mindre stad än den jag bodde i nu...
2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Stallet+frös ihjäl (ca -23grader)
3) FEM SNACKS DU GILLAR
Chips
♥ Popcorn
♥ Choklad
♥ Salta pinnar
♥ Kakor
4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
Photograph- Nickelback
♥ In this river- Black Label Society
♥ When you're gone- Avril Lavigne
♥ Almost Lover-  A Fine Frenzy
♥ Utan dina andetag- Kent
5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR:
Skaffa eget stall+ridhus eller åtminstone belyst paddock..
♥ Se till att min häst/hästar alltid fick bästa möjliga vård och utrustning
♥ Skänka pengar till forskning särskilt inom sjukvården
♥ Köpa ett riktigt stort hus
♥ Skaffa den grymaste systemkameran med alla tillbehör som går att köpa typ
6) FEM DÅLIGA VANOR:
Små äter
♥ Går och lägger mig försent
♥ Sitter vid datan för mycket
♥ Waay too much candy
♥ Blir lätt arg&irriterad
7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA: 
Rida
♥ Lyssna på musik
♥ Skriva&Läsa
♥ Va med kompisar
♥ Fota
8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
Kalsonger ;) 
♥ Ridskor i vardagen, alla har det nu, men för mig ser det bara fel ut..
♥ Glittriga kläder och sånt där..
♥ Pösiga byxor, eller allså såna som sitter tajt över låren men går ut vid smalbenen sen, usch!
♥ Äkta päls
9) FEM FAVORITLEKSAKER:
Mobilen
♥ Datorn
♥ Kameran
♥ Penna&papper
♥ Tv:en
(ifall inte djur räknas, då är det djuren också!
10) TIO PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UTMANINGEN:
Orkar inte utmana någon ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0