Lite mjukare i marken!

Idag var det lite mjukare på vägarna,
så travade ganska mycket och hon fick ta 2 korta galopper. 
Trodde hon skulle va helt galen över att få galoppera igen men hon var jättelugn :) 
Körde mycket övergångar skritt-trav-halt-trav-skritt osv, 
på det sättet behövde hon inte heller trava så långa sträckor när underlaget fortfarande var hårt ändå. 
Gjorde också lite skänkelvikningar som satt ganska bra idag och flyttade henne för 
ytterskänkeln mycket, ryggade även lite vilket satt som en smäck idag. 
(När jag fick henne gick hon inte att rygga utan att ta i tyglarna vilket jag inte vill göra, men idag 
gjorde jag det på långa tyglar) 
Så är riktigt nöjd med min prinsessa idag :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0