Galen..

Har haft en typ heldag i stallet så därför har jag inte bloggat förrän nu :)
Åkte dit vid halv 1(vaknade 12..) och kom nyss hem. 
Mamma&jag fixade lite i stallet samt hagen och skjulet!
Efter att vi gjort det tog jag in min hästis vid 2, 
ryktade&pysslade sedan i ca 1h. Hon var på lite myshumör idag :) 
Sedan red vi ut en sväng ca 1h 30min. 
Hon var minst sagt galen
Haha fast det var ganska kul att hon var det idag, hon småbockade faktiskt lite! 
Red runt på lite stigar nere vid sjön men även på vägen där då den är 
lite mjukare än alla andra vägar iaf.
Samantha fick galoppera mycket idag, så att hon äntligen blev av med lite energi..
Hon var trött&nöjd efter passet och det var även jag! 



Samantha i boxen efter ridturen, hon fick ha fleecetäcket en stund eftersom hon blev ganska 
svettig. Som ni ser på bilden så somnade hon nästan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0