Dagens ridpass

Idag så har jag&Samantha skrittat i ca 1h!
Fast inte bara lunkat på utan jag bestämde mig för att få henne riktigt lösgjord då hon var lite 
stel igår. 
Så det blev lite olika lösgörande övningar och så lirkade jag lite med henne.
Det märktes att jag inte försökt jobba med henne på ett tag för hon var precis som när jag började 
lirka med henne för typ 1år sedan.. ;) Hård i munnen och envis som en åsna, 
mot slutet gav hon sig lite så är ändå nöjd. 
Men ska jobba mer med det nu igen så är vi snart tillbaks där vi var igen! 
Idag tror jag faktiskt vi lyckades med öppna, lärde mig början till det under min ridkonfirmation så 
testade det idag och tror som sagt det funkade haha.
Jag är ju inte så bra på dressyr eller kan särskilt många rörelser då jag aldrig lärde mig det på ridskolan. 
Därför slutade jag också där eftersom jag inte kom vidare i min grupp ändå..


Gammal bild från när vi gör en skänkelvikning :)
Tror det kommer nya bilder snart då både min syster(som tagit bilden över) och Ebba(som fotat den fina bilden i headern bla) har erbjudit sig att fota oss!



Kommentarer
Postat av: ebba :)

yeah! :)



nu har jag en frågestund på bloggen:)!

2012-01-04 @ 18:57:17
URL: http://ebbahellstrom.blogg.se/
Postat av: Maja

Visigt med skritt och ha det lugnt :) <3

sv: tack tack hihi :D

2012-01-04 @ 20:40:25
URL: http://majamerlin.blogg.se/
Postat av: Lina Jonsson

Fin blogg ! :D

2012-01-05 @ 12:10:45
URL: http://ryttareochhast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0