Bildminne


Detta var förra året, våren började precis komma som ni kan se på min klädsel! 
Åkte upp på förmiddagen tillsammans med min syster&mamma och satt på Samantha 
ihagen och njöt av solen. Förhörde även min syster på lite tentafrågor minns jag haha. 
Var iaf väldigt härligt och anledningen till att jag tänkte skriva om just detta bildminne 
är för att våren var påväg- vilket den nästan är påväg att göra nu..
Var +6 grader igår, klarblå himmel och sol och nästan all snö och is var borta. 
Samantha fällde massor och det börjar nästan bli lite lerigt=vårtecken?

Kommentarer
Postat av: Nelly

Hemma hos oss (jag bor typ på lunnekullen i fagersanna (ett berg typ ;s) och vi har mycket is kvar ;(

2012-02-22 @ 17:27:35
URL: http://trwh.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha, jag kommer också ihåg detta, du satt och läste tentafrågor åt mig medan du red runt på Mantha :P det var en mysig dag :)

2012-02-22 @ 18:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0