Detta visste ni nog inte om mig!



- Är otrolig kräsen, äter nästan inga mjölkprodukter (yoghurt, fil, ost osv) gillar inte heller kött..

- Bröt armen vid ridolycka för 2 år sedan, har fortfarande ont varje dag.

- Jag ville egentligen inte börja rida på ridskola först, en kompis övertalade mig! (tur det)

- Jag är halvfinsk

- Har bara bott i små städer, Skultorp, Korsberga, Hjo, någon som vet vart det ligger? ;)

- Har världens sämsta tålamod och väldigt växlande humör

- Jag har nästan varje gång jag ramlat av skadat mig på något sätt.. Och jag är allmänt klantig..


Hoppas ni tycker det är lite kul att få veta lite om mig ;)
Kan prata om den sista punkten i evighet, mina vänner vet hur klantig jag är! 


Mitt fina gigantiska gips ;) 



Kommentarer
Postat av: ebba :)

men jajaj tjöööta ;)

2011-12-04 @ 13:18:55
URL: http://ebbahelstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0