Dagens ridpass

Hej på er! Hann bara göra ett tidsinställt till idag därav den dåliga uppdateringen..
Nu har jag iaf nyss ätit&duschat efter stallet. 
Samantha&jag tog en uteritt som vanligt idag, jobbade inte med något speciellt, 
mest bara med att hon inte skulle börja trava när jag kortade tyglarna(ovana från ridskolan). 
Travade väldigt mycket idag, dags att börja konditionsträna henne nu! 
Hon var lite fjantig och hoppade till för saker ibland men skötte sig kanon :)

Idag kom även ridstövlarna fram! Så dom hade jag under ridturen idag, 
kan säga att dom passade väldigt bra och man hade bra fäste. Sköna var dom också. 
Så är nöjd med dom, får se hur länge jag lyckas hålla dom hela ;) 

Ridstövlarna(snabb mobilbild)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0