Dagens ridpass

Red ut med Fredrika&Linnéa i långruder idag!
Långruder ligger en bit ifrån mitt&Fredrikas stall så rider inte dit så ofta men det är riktigt bra träning då 
det är många backar och stigar. 
Linnéa tog med oss på lite halvgalna stigar men vi alla överlevde ;) 
Haha, ni skulle hört mig när jag och Samantha skulle passera vissa ställen...
Det gick iaf bra, hon drog iväg lite en gång men stannade direkt och vi hoppade över 
både en liten stock och en bäck :) 
Är jättenöjd och hade kul med tjejjorna! 



Fredrika&Billy, jag&Samantha sommaren-10 :)

Kommentarer
Postat av: Linnéa Hagström

Det var roligt! hoppas ni också tyckte det, även fast all tvingning haha :P

2012-03-17 @ 16:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0