Snäll mamma man har!

Min mamma är snäll och tar ut hästarna på vårat utsläpp idag.
Jag vill verkligen sova ut nu dom 2 sista nätterna innan...skolan börjar... :( 
Usch, massa prov, nationella, läxor, slutbetyg, gymnasieval, herregud vad tiden går fort! 
Någon mer än jag som går i 9:an nu? 
Vad ska ni välja till gymnasiet isånnafall?

Jag ska välja Natur eller natur samhäll på Fågelvik i Tibro :) 
Har det ganska klart för mig iaf! 

Bloggar mer när jag vaknat(detta är tidsinställt) haha..


Gammal men härlig bild som Fredrika tagit!





Kommentarer
Postat av: ebba :)

vad kul att du är med i dagens blogg, drar en vinnare imorgon kl 10.00 , lycka till! :D

2012-01-08 @ 11:24:40
URL: http://ebbahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0