Hästdagbok

Skriver ni om dagens ridpass och så på något annat ställe än eran blogg?
Jag har en bok där jag skriver om varje ridpass med Samantha och 
skriver om hon så vilar eller om jag ryktar osv. 
Tycker det är bra att ha för att se vilka rundor vi ridit, hur hårt vi tränat, 
hur hon har skött sig, om hon kändes konstig, om hon är sjuk, om hon är halt och sånt. 
Sen tycker jag även att det bara är kul att kolla tillbaka på! :)
Har redan skrivit ut en helt bok och snart är bok 2 också slut, 
dags att köpa ny! 
Skriver ganska mycket om varje ridpass, särskilt om det är ett hårt pass, 
så då tar sidorna slut fort ;) 
Blir som en träningsdagbok/hästdagbok.
Hade det till min f.d medryttarhäst också, hade en i stallet som hennes ägare också skrev i 
och en här hemma där jag skrev när jag var hos min sköthäst&på ridskolan. 
Har bl.a några texter från lektioner på Samantha där, så känns lite extra kul att jag skrev om 
alla ridpass redan då så att jag kan se tillbaka på det! 


Tog bara någon bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0