Det måste varit ödet..

Visste ni att...
Samantha var den första hästen jag hoppade? 
att hon var den första jag red barbacka på?
och (tror jag) första hästen jag badade med?

Detta skedde allså på ridskolan, 
därav rubriken, det måste ha varit ödet att jag en dag skulle bli hennes ägare. 
Jag kommer ihåg första gången jag red henne, det var när jag redan hade min dåvarande sköthäst Mejram. 
Hon hade världens underbaraste trav och jag tyckte ingen kunde mäta sig med den, 
men när jag red Samantha, kunde jag bara le. Hon hade världens härligaste trav och hon gillade fart precis 
som jag! Ändå sen dess blev hon min favorit på ridskolan, efter första ridturen.
Jag blev alltid avundsjuk om någon annan i min grupp red Samantha och jag hälsade alltid på henne när vi 
var där. 
När hon sen blev tillsalu efter att jag slutat sköta min sköthäst, det var bara självklart att jag skulle ha henne. 
Jag är så otroligt lycklig över att hon blev min!♥



Sommaren -09 när jag hade Samantha på ett ridläger, 
där vi vann hopptävlingen på avslutningen, så otroligt lyckliga var vi båda då. 
Det kommer jag aldrig glömma. 



Kommentarer
Postat av: juliajohanssonlind

svar: jo det är bra, vad gör du då ? :D

2012-01-07 @ 12:08:24
URL: http://juliaajohanssonlind.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0