Dagens ridpass

Red i en av våra hagar idag.
Där var underlaget helt okej, eller ja, jag gjorde 2 olika volter på 2 olika ställen för det var 
där underlaget var som bäst. Travade ganska mycket, 
jobbade henne inte direkt utan ville att hon skulle få trava av sig och så fokuserade jag på min sits
och att inte tappa min ytterskänkel som jag gör lätt. 
Tog även 1 varv galopp i båda varven. Då började hon krångla lite som hon gör ibland
(hoppar åt sidan och framåt och slänger upp huvudet) sist hon höll på blev jag ju riktigt rädd 
eftersom hon även stegrade för första gången då. Men idag höll jag mig lugn och visste precis 
hur jag skulle göra så hon slutade ganska snabbt och då nöjde jag mig för idag :)
Skrittade av henne ute sen som belöning! 
Blev inga nya bilder för solen försvann ändå sen.. :/




Kommentarer
Postat av: Johanna

sv: tack så jätte mycket :D

2012-01-09 @ 19:53:12
URL: http://ujohanna.blogg.se/
Postat av: Minna

Du ser, den envisaste åsnan vinner<3

2012-01-10 @ 12:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0