Dagens ridpass

Buuuuuuuurrrr! säger jag bara.. 
Idag så red jag&Samantha med Fredrika&Billy, red en ganska lång sväng som tog lite över 1h 30min(?).
Men blev mestadels skritt eftersom det fortfarande är jättedålig underlag överallt, så 
jag&Fredrika typ frös ihjäl.. Har fortfarande ingen känsel i mina tår :s
Dock var det finare&ljusare ute med lite snö iaf!
Har inte så mycket mer att skriva om själva ridpasset då vi inte gjorde något speciellt. 
Men efter ridturen så fick Billy för sig att han skulle traska över till Samanthas box mittemot(när hon står där) 
bara för att käka upp hennes hö och pissa.. -.-
Haha det var lite kul att se dom båda i samma box, men mindre kul att han pissade i Manthas box istället för sin egen ;) 


Dålig bild, men ja här är båda i hennes box, 
om ni undrar så hade jag&Fredrika gått för att värma händerna i värme fläkten och 
hästarna brukar inte gå ut men ja nu gjorde dom det haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0