Aj typ..

Hej på er! Kom hem från Göteborg för ett tag sedan. 
Undersökningen jag gjorde tog ca 1h och det dom gjorde var att skicka elektriska stötar genom alla 
nerver och muskler i min handled/hand/arm. Vilket gjorde ganska ont ibland.. 
Kändes som att få en elstöt från staketen till hästhagar.
Fast det var ändå inte så att jag satt där och skrek men ;)
Fick mig säkert ett par hundra stötar iaf.
På hemvägen var det desto roligare! Vi råkade kanske gå in på Skara ridsport och jag 
kanske råkade få med mig detta hem: 









Jag har ingen ursäkt till att jag köpte schabraket.. Behövde egentligen inget nytt, 
men ser ni hur snyggt det är?! 
Benskydden(damaskerna) behövde hon faktiskt, då hennes svarta par benskydd har gått sönder och då 
har jag bara rosa annars och det kan jag ju inte ha till allt :) 



Kommentarer
Postat av: Felicia

Nu är vinnaren av veckans blogg utsedd, kika in och kolla om det blev du :) http://asslatjejerna.blogg.se/2012/january/veckas-blogg-v-2-utsedd.html#comment



Kram asslatjejerna



ps skitsnyggt schabrak ;)

2012-01-12 @ 12:44:10
URL: http://www.asslatjejerna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0