Tips-Vad tycker jag är en bra blogg

En bra blogg, ja vad är det egentligen?
Jag kan inte tala för er andra men jag kan berätta vad jag fastnar för hos en blogg! :) 

* Korrekt grammatik till stor del-jag tycker det är mycket roligare/lättare att läsa en 
blogg som har bra grammatik. Att läsa en blogg med stavfel, blandning av stora&små bokstäver osv, 
nej det är inget för mig. Inte heller för mycket smileys och tecken. Inte såhär t.ex: 
HEEEEJ!!! idaa red jag o min äääälskade pållle uut på ASSSROOOLIG uteriiit!<33333333
Mer såhär: 
Hej på er! Idag har jag och pållen min tagit en jättemysig uteritt i det fina vädret! 
Det är i alla fall viktigt för mig när jag läser en blogg.

* Varierande inlägg-det är inte kul att höra vad du gjort idag, varje dag. Variera lite med 
åsikter, vardag, dagens ridpass, outfits, filmer osv. 

* Nya bilder-det är alltid roligt med nya, fräscha bilder! Inlägget blir intressantare att läsa 
och man kan få en syn på hur ni ser ut från dag till dag. 
Har ni inte några bilder från dagen, ta ovisade bilder, det är bättre än inget :) 


Tar inte mer saker nu då jag tänkt skriva om här fler gånger.
Jag säger inte att min blogg har det som står ovan men jag försöker att hålla mig till detta 
när jag har bra saker att skriva om.  
Nya bilder är inte lätt att fixa för alla och det är jag själv dålig på men ska försöka
släpa med kameran oftare nu när det är vår! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0