Sitter och rensar bilder...

Usch vad mycket bilder jag har..
Jag raderar typ aldrig bilder trots att jag har 200 exakt likadana bilder, 
jag orkar knappt radera suddiga bilder. Jag har lite svårt för att radera någon bild
för jag tror alltid jag kommer ångra mig sen för det kan ju finnas något fint med den ;) 
Har rensat 1 mapp av väldigt många nu och där lyckades jag ta bort lite över 100 bilder faktiskt! 
Tror dom andra mapparna får vänta ett tag på att bli rensade.. 
Jag har nog ca 30mappar på datan(eller mer..) och nu när jag skrev det kunde jag inte 
låta bli att räkna, tror jag räknade lite fel men blev iaf 43 mappar..
Jaja nu ska jag sluta babbla om detta hehe ;) 

På tal om gamla bilder visste ni att jag har haft rak lugg?

Yes..


Kommentarer
Postat av: Nelly

Jag har också svårt för att radera bilder, liksom som du sa, nått fint kan ju finnas med just den bilden även fast den är suddig o så ;p <3

2012-02-15 @ 18:51:53
URL: http://trwh.blogg.se/
Postat av: Minna

Och du passa jättebra i lugg:)

2012-02-15 @ 20:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0