Regn, regn och mer regn

Det regnar, mycket. Trist som sjutton.
Är aldrig på bra humör när det regnar.. Idag var inget undantag ;) 
Vägarna vid stallet har blivit jättemjuka och Samantha sjönk igenom vägen 2ggr.
Därav valde jag att bara skritta idag skitläskigt när hon helt plötsligt sjönk ner med ett ben :/ 
Hon var jättefjantig idag och hoppade till för typ allt, dock lugnade hon sig när jag pratade till henne 
med "bebisröst" det gillar hon haha..
Blir inga bra blogginlägg när jag är på dåligt humör så tyvärr har jag inget bättre att komma med..
Chiao! 


Kommentarer
Postat av: nelly

Sv: ja lr hur, is är jättejobbigt ;/

2012-02-22 @ 20:12:21
URL: http://trwh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0