Lite planering

* Jag&Samantha ska börja klättra lite oftare nu när inte snön är kvar

* Dressyr, mycket, mycket dressyr, här ska jobbas!

* Och för att komma någonstans i dressyren ska vi träna för Linnéa oftare,
nästa träning blir nästa helg :)

* Försöka ha lite markarbete oftare också, upphöjda bommar+cavaletti

* Öva balans(för mig då), mer barbacka och utan stigläder

* Ha Samantha lös i gången oftare och börja få henne trygg där

* Träna från marken oftare

Nu får jag nog sluta skriva upp saker, jag suger på att hålla sånt här.. 
Men det är saker som faktiskt vore bra att komma igång med nu till våren. 
Jag känner att om vi bara kommer igång med detta så kommer 
det gå kanon bra med ridningen sen! :) 


Bild från första träningen för Linnéa! :) 
Foto taget av Fredrika.

Kommentarer
Postat av: Linnéa Hagström

Jätte bra mål att kämpa mot, mycket dressyr ska de va ;)

2012-02-29 @ 19:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0