Lista/test


AVRAMLINGAR
[x]Du har ramlat av och skadat dig
[x]Du har ramlat av utan att börja gråta
[x]Du har ramlat av och börjat gråta
[x]Du har ramlat av när en häst har bockat
[x ]Du har ramlat av när en häst har sparkat bakut
[x ]Du har ramlat av när en häst har stegrat sig
[x]Du har ramlat av barbacka
[x]Du har ramlat av med sadel
[x]Du har ramlat av i skritten
[x]Du har ramlat av i traven
[x]Du har ramlat av i galoppen
[x]Du har ramlat av en ponny
[x]Du har ramlat av en häst
[x]Du har ramlat av och svimmat
[x]Du har ramlat av och brytit/fått en spricka i något
[x]Du har ramlat av och suttit upp direkt efteråt
[x]Du har ramlat av och blivit rädd
[/]Du har ramlat av en skenande häst
[x]Du har ramlat av utomhus


FÖRSTA
Du ramlade av: Jollan!
Häst du red: Ennea
Ponny du red: Lilleman(på ridskolan, hade ju ridit andra ponnyer på ponnyridning innan dock)
Häst du hoppade: Samantha!♥
Ponny du hoppade: Lilleman?
Tävlade med: Har aldrig tävlat på riktigt men Samantha iaf!
Häst du red barbacka på: Samantha hihi
Ponny du red barbacka på: Jollan
Favorithästen: Lilleman♥
Häst du ramlade av: Samantha
Ponny du ramlade av: Jollan(samma som första frågan?)

NU
Senaste hästen du ramlade av: Samantha ;)
Senaste ponnyn du ramlade av: Oj.. öhm Krille? Eller Isak kanske?
Senaste du tävlade: Ingen egentligen men Samantha.
Senaste hästen du hoppade: Min manthis!
Senaste ponnyn du hoppade: Hmm ja.. var länge sen jag red ponny men Brasse kanske?
Senaste du red barbacka på: Samantha
Senaste ponnyn du badade med: Inte den blekaste aning..
Senaste hästen du badade med: Samantha
Senaste favorit häst: Samantha♥ Mejram♥
Senaste favorit ponny: Hmm allså har inte haft en favoritponny på jättelänge men får nog säga Krille!


Krille, en ponny från ridskolan


Lilleman, den första ponnyn jag red helt själv "på riktigt"♥


Brasse, envis häst som jag lärde mig mycket på och red ganska mycket under min konfirmation! :)


Jag&Ennea, första hästen jag red! -08


Avslutar med en bild som pappa tog allra första gången jag var på ridskolan TBR, 
det är jag&Lilleman på bilden :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0