Kall dag i stallet!

Buuurrr!
Har haft en iskall dag i stallet,
åkte dit vid 2 och då pysslade jag lite i stallet. Sopade lite och fyllde på med varmvatten i hagen oså.
Sedan tog jag in min retsticka till häst som fyllde hela min ryktlåda med halm.. ;) 
Vi tog sedan en snöig och kall ridtur. Samantha fick ha ett stalltäcke på sig så hon inte blev blöt. 
Sedan gjorde jag klart allt i stallet+smörjde allt läder jag hittade haha, det behövdes!
Ni får lite mobilbilder från dagen :) 




Hon "rymde" även ut ur boxen för att ta sig lite hö ;)


Kokade varmvatten och medans jag väntade(den är väldigt seg&gammal) så drack jag varm choklad, 
mysigt! 


Kommentarer
Postat av: Linnéa Hagström

Hurtig tjej som rider i 10 minus. :)

2012-02-03 @ 22:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0