Hela 2 år har gått..

Idag var det 2 år sedan jag slutade som medryttare på en underbar häst vid
namn Mejram Kap..
Jag tänker inte dra denna långa historia för er men det ni behöver veta 
är att jag älskar henne oerhört mycket och att jag har hälsat på 
henne några gånger sen jag slutade ta hand om henne. +att dom flesta bilderna är gamla.
Tänkte bjuda på några väldigt fina bilder på oss♥


























Första gången jag satt på din rygg..

Skulle kunna lägga upp 1miljon bilder på denna underbara häst, 
har faktiskt väldigt många bilder från den tiden. 
Jag är otroligt tacksam över att jag fick möjligheten att ta hand om henne, 
hon har lärt mig otroligt mycket. Framför allt lärde hon mig 
vad riktigt tillit mellan häst&människa var. 
Tack för allt älskade Mejram♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Fina fina Mejram <3

2012-02-26 @ 21:35:06
URL: http://inneiminhjarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0