Har ni alla åkt till GHS?

Har alla mina läsare dragit till GHS eller? ;)
Verkar inte bättre iaf haha! 
Jag kände faktiskt inte för att åka dit iår, skulle bara köpt massa onödiga saker som jag 
inte behöver och gjort slut på massa pengar.. 
Kör på nästa år istället :) 
Jag har planerat in att spara till ridstövlar(OM INTE VÄRLDENS BÄSTA FÖRÄLDRAR KÖPER DET TILL MIG) ;)
Samantha vill också ha ett nytt bett och gärna röda JW skydd! 
Nej nu får jag nog sluta tänka på shopping.. 

Tänkte egentligen skriva att min häst var helt som vanligt idag :')
Hon var jättelugn&snäll och skötte sig superbra!
Får hoppas hoppas hon håller sig borta från knäppis sakerna nu.. 


Min prinsessa idag♥

Kommentarer
Postat av: Ella och Josefin

vilken söt blogg du har!

Just nu har vi en fototävling på bloggen och det skulle vara jättekul om du villle vara med! läs mer om tävlingen här:

http://josefinoella.blogg.se/2012/february/fototavling-valfritt-tema.html#comment

Kram

2012-02-26 @ 09:41:19
URL: http://josefinoella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0