Bra dag!

Hej på er! :)
Kom nyss hem efter en toppendag. 
Ebba fick skritta fram Samantha idag sedan red jag, hon fick galoppera ganska mycket idag 
vilket hon tyckte var väldigt kul! Sedan fick Ebba hoppa upp igen och trava&skritta av henne lite :) 
Samantha var iaf jätteduktig hela tiden, hon lyssnade bra också och 
var bara roligt pigg och inte galet pigg haha.. 
Efter att vi gjort klart i stallet så åkte vi skridskor! 
Gick väl sådär.. Det var så mycket snö på sjön att det inte var så bra underlag och 
jag ramlade 2ggr, skills? Ohja! 


Samanthas&Ebba :)


Vi tog en liten fikapaus i stugan också..(a)







Ebba kanske skickar fler bilder+film sen! :) 




Kommentarer
Postat av: Lina

Svar - Egentligen får vi inte det heller, men jag var sjuk och missade det provet, och jag var tvungen att göra det någon gång ;)

2012-02-16 @ 17:43:22
URL: http://ponnysmurfarnas.blogg.se/
Postat av: ebba :)

haha fyfan vilka bilder! Men tack för dagen det var jättekul och får snart tas och göras om ! :) kram

2012-02-16 @ 18:34:00
URL: http://ebbahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0