Ska fixa ny header :) / dagens planer

Ska börja pilla på en ny header, är otroligt trött på denna och den är inte
så snygg heller ;)
Har lite idéer på G iaf! 

Så det ska jag göra idag tror jag, men även lite andra saker står på schemat. 
Samantha ska skrittas/få sträcka ut iaf hon är lite trött efter igår, 
var ju ute i 3h sammanlagt och hela vägen till Linnéas stall är det uppför så hon fick klättra en del och 
sen jobba dressyr ;) 
Ikväll ska jag också tvinga min syster att hjälpa mig med min kemi-inlämning! 



Kommentarer
Postat av: Stina

Vilken fin bild! :D Vill du vara med på min dagens blogg tävling? :)

2012-04-05 @ 20:11:41
URL: http://uffemylittleboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0