Plugg&chokladbollar&musik

Har fått hem datasladden nu!
Samantha fick vila idag då jag har So-prov imorgon :( 
Har pluggat lite till det och även gjort lite tyska, vilket jag tänkte fortsätta med snart. 
Mamma&jag gjorde chokladbollar också, mumma! 
Just nu sitter jag&lyssnar igenom lite goa låtar, men ska släpa mig ner&plugga.. snart....

Ville bara säga att MAJA gjorde min kväll igår/dag idag då hon skickade 
världens finaste kommentar!
Maja rider på ridskolan Samantha stod på förut 
och har ridit Samantha oså och nu skrev hon till mig hur otroligt fin hon har blivit och sånt, 
jag blev verkligen superglad! Tack igen Maja♥


Har faktiskt film från när jag red Samantha på ridskolan, kanske vore intressant för er att 
se om jag filmar när vi rider nu någon dag också? :)

Kommentarer
Postat av: Maja

åå, vad gullig du är! <3 Ja de skulle vara sketa kul att se :D <3

2012-04-11 @ 20:17:25
URL: http://trwh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0