Dressyrträningen igår:

Gick kanon igår!
Kom åt henne mycket snabbare och hon verkade fatta att det faktiskt var dags att jobba nu. 
Vi tränade även på att hålla galoppen över 3 st bommar igår, var svårt i början då jag 
drev och höll om för lite men efter ett tag funkade det bra i ena varvet, 
andra varvet funkade inte lika bra då jag är sämre i det varvet men vi klarade det även där :)
Bommarna låg såhär: 

Och det svarta är hur vi red ;) Vet att jag är bäst på att rita! 
Efter detta blev Samantha väldigt trötter haha, 
jobbade henne lite efter men sen slutade vi. 
Är jättenöjd med henne, jag kunde nog ha ridit bättre men det gick bra ändå! 
Nästa gång ska jag försöka få med mamma eller någon att filma och 
så lägger jag kanske upp det här.. ;) 

Samantha efter passet: 



(Det har hänt något med min mobilkamera så allt blir suddigt.. ska försöka fixa det..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0