Presentation

Jag heter allså Viktoria, kallas dock för det mesta Vicki :)
Är 15 år, bor i en liiiten stad som ingen vet vart den ligger..
Det jag gör på fritiden är att rida&fota! :) 
Jag är en tjej med ett ganska växlande humör... Ibland glad, ibland skitsur ;) 
Och min häst är likadan! Jag har då en egen häst som heter Samantha. 
Samantha är 16år gammal och stod tidigare på Tibrobygdens ridskola,
men jag köpte henne 9 juli 2010 och nu lever hon livet här oss mig då hon såldes för att hon inte 
längre trivdes på ridskolan och inte skulle hålla för ridskola mycket längre..
Mantha som jag ofta kallar henne är ett korsningsto och är 50% travare med sedan lite New Forest, Connemara och fullblod i sig. Hon är reslutatet av en tjuvbetäckning, hennes pappa Peres som då var 1år rymde och betäckte hennes mamma Tamira på betet haha..
Men hon är en riktig fin och snäll tjej!
Hon skulle aldrig göra något för att skada mig eller någon annan och hon vet när hon ska sköta sig och när 
hon kan busa till det lite :) Jag ångrar inte en sekund att jag valde att köpa Samantha, 
en helt underbar häst är det! Vi har våra med och motgångar och hon är inte alltid den lättaste att ha och göra med, men helt klart värt att arbete. 
Tänkte att jag inte skulle dra mer info nu, utan ni får lite bilder istället :)


Ignorera cp-handen, faktiskt dags färsk bild!





Ni kommer få massa bilder på oss efterhand! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0