Dagens ridpass-Viktoria och Samantha

Gick jättebra idag och red ett ganska hårt pass fast ändå uteritt :)
Först så skrittade jag fram en runda på ca 20min men under den rundan stötte vi på ett 
nedfallet träd, så då började jag värma upp henne i trav och sedan tog vi ett skutt över trädet vilket Samantha tyckte var lite för kul ;)
Efter det så red jag samma runda 3ggr då den är väldigt bra att träna på. 
Första varvet tog vi trav och en uppvärmnings galopp, andra varvet trav och massa galopp, hon fick även rejsa av sig en gång då hon var grymt pigg! 3:e varvet fick hon ta några sista galopper sedan travade jag av och skrittade av :) Var ute i ca 1 ½ h! 
Gick grymt och det var bra att hon fick gå ordentligt, hon har fått vila lite för mycket det senaste :/
Blev mycket övergångar idag också vilket hon lyssnar superbra på, red för första gången lite seriöst på hacket också, 
glad över att det gick så bra :D


Bild från i somras :)




Kommentarer
Postat av: Linnéa Hagström

Kul!

2011-11-30 @ 22:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0