TODAY

Godmorgon!
Idag tar jag "sovmorgon" till kl 7, vill säga 20min längre än vad jag brukar sova ;) 
Kl 8 är det samling för ett luciauppträdande. Det är klart vid 9 någon gång och då 
blir det till att rusa bort till idrottshallen för volleybollturnering! Tagga :D 
Älskar volleyboll. Synd att jag missar första timmen bara, men älskar att sjunga också så ;)
Efter skolan så blir det stallet, får se hur galen min pigga tjej är idag, blir nog martingalen på 
för säkerhetsskull! Hon drar nämligen upp huvudet så långt hon kan när hon är pigg för att undkomma 
bettets inverkan, det luringen ;) 
Hoppas på ett bra pass iaf. 
Ni får ha en bra torsdag, vi hörs nog ikväll för är ingen lucia då :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0