Ska sova ut!

Har nyss gjort mina 2 handledsövningar som blir 200 rörelser nu..
Var faktiskt jobbigt O.o Inte så konstigt med tanke på att jag var mycket svagare i vänsterhand än i höger. 
Det ska man vara om man är högerhänt, fast jag var svagare än normalt ;) 
Ska skylle på det nästa gång någon kallar mig klen! 
Iaf så ska jag snart sova nu, bad mamma ta vårat utsläpp imorgon då jag känner att jag vill sova ut en dag till.
Har utsläpp på julafton också så :) Tur att jag har en mamma som jag har lärt upp i stallet! 
Men ska nog rida med Fredrika imorgon också, blir nog toppen det, har köpt hennes julklapp nu också mahahah.
Vi hörs mer imorgon! 


HAHA! Jag kom på att jag lovade er bilder från lussevolleybollen men det har ju inte blivit av, 
men ja såhär såg jag ut iaf, VI VAR PIRATER.....
Igga mitt välstädade rum också..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0