Sjuk..

Sjuk idag :(
Gick till skolan först men åkte hem efter 2:a lektionen. 
Så har softat med min sjuka lillebror(som troligen smittat mig) i soffan och kollat på film hela dagen. 
Men nu på kvällen åkte jag upp till stallet med mamma, Samantha är ju den bästa medicinen som finns!
Blev en kort barbacka skrittur, behöver ju bara sitta där så är inte så ansträngande ;) 
Tur att min pålle är så snäll! :)
Idag åkte isbroddarna på också, hon får ha frambroddarna i även i hagen. 
Känner verkligen att julen är påväg nu :D

Stannar nog hemma från skolan imorgon också, på kvällen är det sista övningen inför lucia
på söndag är det kröning.. 
Så får hoppas jag iaf orkar gå dit och kolla på/kanske vara med och mima ibland, 
tidningen ska nämligen komma och fota och jag behöver verkligen öva.. :s
Fast om jag är sämre imorgon kanske det inte går, får hoppas på det bästa!


Världens finaste&snällaste♥

//Viktoria


Kommentarer
Postat av: Maja

KRYA :) <3

2011-12-08 @ 08:27:49
URL: http://majamerlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0