Missar skolavslutningen

Yesbox, som rubriken lyder jag missar skolavslutningen idag.
Ska till Sahlgrenska i Göteborg för att kolla upp min handled som jag bröt för 2år sedan. 
Har fortfarande ont varje dag och dom i KSS kunde tydligen inte göra något så prövar lyckan i Göteborg ;) 
Men fick gå upp typ astidigt.. Får sova i bilen!
Sen kan jag ju inte få mina betyg men Ebba tar dom åt mig så får jag dom av henne sen :)
Hinner därför inte blogga så mycket idag, men ni överlevde igår så ni överlever nog idag! 
Ha en bra dag och hoppas ni också slutar skolan idag eller redan har slutat :)

<---------- Gipset

Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

Super härlig header :D

2011-12-21 @ 13:43:49
URL: http://jossanamigo.blogg.se/
Postat av: Nelly

Hoppas du får handledsproblemet löst, för det verkar inte kul att ha ont i den hela tiden...



sv: Haha aa det är nog det hon vill ;) Hon är för laaaat xd haha :)

2011-12-21 @ 16:33:59
URL: http://litenponniii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0