Mer bilder!


Fredrika tog lite bilder på oss när hon åkte förbi i bil och 
när hon kikade ut från stallet, när jag hade tagit den här galoppen över 
fältet på bilden så blev hon rädd för en bil som kom runt en krök och hoppade iväg lite 
så att jag ramla av ;) Men annars gick allt kanon idag, red på hacket och hon var skitlugn och snäll! :)






Tänkte också bara visa "mitt place" i stallet, 
här ser ni då mina schabrak, grimmor jag inte använder, ryktlåda, i korgen som hänger finns 
det massa smörjor och svampar, schampo, hovfett osv. 
Den svarta ryktlådan är den jag använder, i den rosa finns extra borstar. 
Sen har jag extra kläder oså, i skåpen finns i det vänstra grejer till Samantha och i det högra grejer till mig :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

sv: tack så mycket :)

2011-12-18 @ 21:50:59
URL: http://ujohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0