Lista

1. Vilken ögonfärg har du ? Grön
2. Vilken hårfärg har du ? Typ brun
3. Långt eller kort hår ? Långt
4. Piercingar ? Hål i öronen
5. Vilken hårfärg skulle du vilja ha ? Vet inte riktigt, vore coolt med rött men skulle nog inte passa i det.
6. Vill du ha långt eller kort hår ? Långt!
Senast du
7. Åt mat ? Igår, macka
8. Drack ? Svarta vinbärsdryck♥
9. Fick sms av ? Elin :)
10. Sa senast ? Vet inte ;o
11. Kramade ? Min fina hästis!
12. Du skrattade riktigt mycket ? Förrgår med Ebba :3
Kärlek
13. Är du singel ? Jaa
14. När någon säger din första kärlek tänker du på ? Tänker på vem fan det var men kommer inte på det ;)
15. Har du varit riktigt kär ? Yeah
16 . Vill du vara singel ? nja
17 . Vill du gifta dig ? haha, inte nu!
Vänskap
18. Den som vet mest om dig ? Ebba/Fredrika
19. Den vän som du har känt längst ? Ebba :)
20 . Dina bästa kompisar ? Har fyra vänner som jag umgås mes med Ebba, Fredrika, Klara&Elin :)
21. Någon du saknar att umgås med ? Mejram♥(en häst, kom inte på en människa)
22. Nån kompis som bor långt ifrån dig ? Ingen tror jag?
23. Du har mest minnen med ? Ebba
24. Har du varit med nån vän som du inte tycker om nu ? Har jag säkert ;)
Övrigt
25. Sport ? Ridning ;)
26 . Galen eller lugn ? Både och!
27. Har någon sagt att du sjunger bra ? Haha ja
28. Någonting du har med dig vart du än går ? Mobilen isf
29. Vad tänker du på just nu ? Vad jag ska äta till frukost..

Kommentarer
Postat av: Amanda

SV; Vadåra? tyckte du inte han verkade bra? :)

2011-12-17 @ 17:14:23
URL: http://hjobo.blogg.se/
Postat av: ebba :)

Sv; vet inet :S



hihi sötnos :D<3

2011-12-19 @ 17:13:54
URL: http://ebbahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0