Jävla väder.....

Vädret här suger!! Det blåser åter igen storm och regnar som skam..
Fyy vad sur jag blev.. Samantha kunde inte få testa att leka med bollen för den skulle bara blåst iväg :(
Kunde inte heller rida så nu har hon fått vila 3ggr denna veckan, inte bra! 
Men när snön kommer så blir det hårdträning ;)
Om den kommer.. haha nej usch vad irriterad jag är, vill ha SNÖ!
Hoppas på bättre väder imorgon så att ni kan få en film när Samantha ska undersöka bollen :)
Idag så blev det iaf noggran rykt(som alltid visserligen) lite mys oså. 
Sedan chillade jag&Fredrika lite, först fikade vi inne hos stallägaren och 
efter det lyssnade vi på musik och smörjde läder i vårat sällskapsrum vi har i stallet :)
Om ni vill veta hur stallet ser ut kolla denna filmen:
(jag&Fredrika som videobloggar till våran gamla blogg)
Dock är stallet om målat och så, allt stämmer inte riktigt :)




//Viktoria

Kommentarer
Postat av: Rebecka

du, jag fattar vad du menar! var så jävla sur asså.. skulle ha ridit idag, var jättetaggad på det, men det blåste och regna ju så himla mycket så det blev inte mkt med det..<3

2011-12-03 @ 22:01:02
Postat av: Fredrika

sv; hehe .. oupss (aa)

2011-12-03 @ 22:45:50
URL: http://faallenangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0